rara

raras betingelser

- de praktiske oplysninger inden for vores webshop.

Kontaktinformation


rara ApS

Karl Bjarnhofs Vej 13

7120 Vejle Ø


mail: eva@rara.dk

telefon: 60131315


CVR: 39135655

Fragt og afhentning


Afhentning af bestilte varer, kan ske hver torsdag fra kl. 14.00 - 17.00 på Karl Bjarnhofs Vej 13, 7120 Vejle Ø. Gå ind af den blå dør og find døren med vores logo på.


Ved forsendelse af bestillinger så benytter vi DAO og overholder alle deres handelsbetingelser.

Fragtpris er fra 39 DKK incl. moms.

Bestillinger


Du kan kun bestille vores produkter via vores webshop på rara.dk. Der tages forbehold for prisjusteringer, udsolgte/udgående varer samt tastefejl.


Alle priser indeholder 25% moms og beløbet er i danske kroner. Og fragt vil altid komme oveni inden du klikker din bestilling færdig.

Vores

Ordrebekræftelse


Efter du har udført dit indkøb og vi har modtaget din bestilling, sendes en ordrebekræftelse automatisk til den mail, som du angav under bestillingen. Kontroller altid din ordrebekræftelse, så den stemmer overens med det, du har bestilt. Hvis der er noget, der ikke stemmer, eller hvis du ikke har fået nogen bekræftelse, skal du kontakte os. Når dine varer er blevet pakket, og de er på vej til dig, får du en ny mail fra os. Gem altid din ordrebekræftelse indtil du har fået pakken, så du kan afstemme den med leveringen.

Vores

Leveringstid


Vi sender kun til Danmark og der vil være 2 - 6 hverdage leveringstid med DAO, som vi sender med. Fragt fra 39 DKK.


Du modtager en mail med forsendelsesbekræftelse og tracking-nummer, når din pakke forlader vores kontor. På det link kan du følge din pakke indenfor 48 timer. Hvis pakken ikke er nået frem senest 10 hverdage efter forsendelsesbekræftelsen, anbefaler vi, at du tager direkte kontakt til os på mail eva@rara.dk

Vores

Betalingsmuligheder


Vi har hos rara valgt at benytte os af VISA og MobilePay betalingsmuligheder.


Ved brug af disse betalingsmuligheder kan der være forbundet et gebyr i forbindelse med at benytte ovenstående, men det kan ses ved betalingen - og ikke noget vi kan ændre ved.

Vores

Retur og fortrydelsesret


Hvis du opdager skader på pakken så kontakt os, så hjælper vi dig med en skadesanmeldelse hos DAO. Vi sørger for, at du omgående får tilsendt en ny ordre. Dette gælder også, hvis du først opdager skaden, efter du har åbnet pakken.

Vi håber selvfølgelig, at du er tilfreds med vores produkt når du køber hos rara. Hvis du af en eller anden årsag ikke er tilfreds med din vare, skal du kontakte os hurtigst muligt og så hjælper vi dig. Du kan kontakte rara på eva@rara.dk.


Du har i henhold til distanceaftaleloven ret til at returnere dine bestilte, fejlfrie varer uden at angive en årsag, den såkaldte fortrydelsesret. Der skal gives besked om dette snarest muligt, men senest 14 dage efter varen blev modtaget. Returnér aldrig varen uden først at have kontaktet os på eva@rara.dk.

Vores

Reklamationsret


Som forbruger har man 2 års reklamationsret - hvilket betyder, at du enten kan få varen ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen - afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig at reklamationen er berettiget. Det er dog en forudsætning at disse mangler ikke er opstået som følge af din fejlagtige brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen.


Du skal reklamere inden rimelig tid efter du har konstateret manglen. Reklamerer du inden 2 måneder efter manglen er opdaget, anses reklamationen altid for værende rettidig. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget.


Hvis du ønsker at reklamere over et produkt skal det indsendes til os på vores adresse:

rara ApS, Karl Bjarnhofs Vej 13, 7120 Vejle Ø.

Hvad der sker

Hvis du ikke henter din pakke


Du kan ikke fortryde en ordre ved blot at nægte modtagelse af pakken eller ved ikke at afhente din pakke i din pakkeshop. Ved returnering af uafhentede pakker tillægges beløbet for returfragt - dette fratrækkes uanset ordrens størrelse eller beløb.

Er en pakke kommet retur til os, uden at det skyldes rara (hvis du eksempelvis ikke har afhentet pakken i pakkeshoppen), og hvis du fortsat ønsker at få ordren leveret, så vil rara opkræve dig for fragt igen.

Det der GDPR

Privatlivspolitik


Dit privatliv er vigtigt for os og ved at godkende vores handelsbetingelser godkender du også vores privatlivspolitik. For bedre at beskytte dit privatliv beskriver vi i vores privatlivspolitik hvordan vi samler, behandler og bruger de data som vi indsamler omkring din adfærd på vores hjemmeside. Læs om vores privatlivspolitik her.